lördag 11 juli 2009

Vad hände?

Ja vad hände, jag som va så duktig på att uppdatera min blogg och hade enkelt att hitta saker att skriva om. Sen poff all kreativitet som bort blåst.
Det blev nog lite för mycket ett tag, jag jobbade alldeles för mycket och att sen att tänka på arbetet på fritiden och skriva i min blogg gick bara inte. Nu känns det bättre och snart börjar semestern, förhoppningsvis blir det mer inlägg här framöver. :)

Glädjande besked igår från utvecklingsländerna Brasilien, Indien och Kina, som gick med på att den globala temperaturökningen skall högst bli 2 grader. Ett riktigt framsteg i miljödebatten.

På mer lokal nivå kan jag tillägga att arbetet efter energideklarationerna satt fart ordentligt nu. Jätteroligt med alla engagerade personer i bostadsrättsföreningarna som verkligen vill dra sitt strå till stacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar